Certificaten BoekStart in de kinderopvang

17 december 2018
Home > Nieuws > Over PAS > PAS nieuwsbrief > Certificaten BoekStart in de kinderopvang

Op 17 december hebben de eerste voorleescoordinatoren in Arnhem hun certificaat ontvangen. Zij hebben een training gevolgd om hun taak goed te kunnen vervullen. Omdat dit de eerste groep was, wilde Rozet er een feestelijk tintje aan geven. Jenny Doest, bestuurder van Rozet, heeft de certificaten aan de deelnemers overhandigd.

In het voorjaar van 2019 gaat de volgende groep van 6 VVE-basislocaties van start en in het najaar nogmaals 6 locaties.

Het doel van BoekStart in de kinderopvang is om te zorgen dat kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar dagelijks in de voorschoolse voorziening en thuis (op een goede manier) voorgelezen worden. Hierdoor zullen de kinderen zoveel leesplezier en leeservaring opdoen dat zij ook zullen blijven lezen. Daarbij streven we ernaar dat kinderen en ouders de bibliotheken in Arnhem regelmatig bezoeken

Wil je meer weten over Boekstart in de Kinderopvang of wil je je aanmelden voor volgend jaar? Neem dan contact op met Niesje Meijering van Rozet.