Archief

Maak de gewenste selectie en klik op Filter

Home > Nieuws > ArchivesBerichten >

Vacature taalcoördinator Zomerschool

8 april 2024

Stichting PAS zoekt leerkrachten voor de Zomerschool

Vacature leerkracht Zomerschool

18 maart 2024

Stichting PAS zoekt leerkrachten voor de Zomerschool

Vacature onderwijsassistent Zomerschool

18 maart 2024

Stichting PAS zoekt onderwijsassistenten voor de Zomerschool

Passende kinderopvang: een voorbeeld voor de rest van Nederland

25 februari 2021

Kijken naar wat er wél mogelijk is: dat is het motto van de coaches Passende kinderopvang in Arnhem.

Update VoorleesExpress

29 juni 2020

Na de zomervakantie starten er weer nieuwe voorleestrajecten. Help jij mee om eventuele extra opgelopen achterstand aan te pakken?! Meld een gezin aan bij de VoorleesExpress!

Taalrijke thuisomgeving

21 januari 2020

De onderdelen van het project Taalrijke thuisomgeving zijn in een praatplaat verwerkt. Het geeft weer hoe we in Arnhem samenwerken aan een taalrijke thuisomgeving.

Project Taalrijke thuisomgeving

16 december 2019

Van de onderdelen van het project Taalrijke thuisomgeving is een praatplaat gemaakt; een mooi overzicht van alle activiteiten in de stad.

Informatie over taalspelgroepen

1 maart 2018

Een taalspelgroep is een serie van 12 bijeenkomsten voor kinderen uit groep 2, waarin zij een uur bezig zijn met de woordenschat aan de hand van creatieve werkvormen. Deze bijeenkomsten worden geleid door een kunstenaar die ervaring heeft in het onderwijs.