Archief

Maak de gewenste selectie en klik op Filter

Home > PublicatiesPublicaties >

Overzicht VVE-locaties 2023

22 mei 2023

Hier vind je het overzicht van alle Arnhemse VVE locaties.

Jaarverslag 2021-2022

20 december 2022

In het jaarverslag 2021-2022 staan onze doelen, opbrengsten en een blik op de toekomst in de programma’s: vroegsignalering en educatie (0-6) doorontwikkelen en vergroten perspectief (4-14+). In dit jaarverslag willen wij u laten zien waar wij als Stichting PAS het verschil maken; waar we trots op zijn! Het jaarverslag is hier te lezen.

Arnhemse Monitor Kansengelijkheid 2021-2022

20 december 2022

In de Arnhemse monitor kansengelijkheid brengen we het bereik van onze doelgroep in beeld, geven we een overzicht van de kwaliteit van de interventies en activiteiten die worden ingezet om kansengelijkheid te bevorderen en brengen we de opbrengsten hiervan in kaart.

OAB scan gemeente Arnhem 2021 – 2022

1 juli 2021

In opdracht van Stichting PAS heeft Sardes heeft voor het derde jaar op rij een OAB scan samengesteld. Hierin staat alle informatie over de totstandkoming van de achterstandsscores.

Passende kinderopvang: een voorbeeld voor de rest van Nederland

25 februari 2021

Kijken naar wat er wél mogelijk is: dat is het motto van de coaches Passende kinderopvang in Arnhem.

Doe ook mee met BoekStart in de kinderopvang!

29 juni 2020

Wil jij in je kinderopvanglocatie ook meer doen met voorlezen? We hebben ruimte voor 6 nieuwe BoekStart-locaties!

Presentaties onderzoek studenten Sparkcentre Presikhaaf

29 juni 2020

Begin juni presenteerden twee groepjes HAN studenten van het Sparkcentre Presikhaaf hun onderzoek. Een Sparkcentre is een werkplaats waarin studenten, docenten, onderzoekers en professionals interprofessioneel samenwerken, leren en opleiden rondom vraagstukken in een wijk.

Op de kinderopvang

16 april 2020

Verslag van onze coaches Passende Kinderopvang.

Mondmotoriek en schatzoeken

15 april 2020

Verslag van onze logopedisten.

Hannah Azmi vertelt over haar ervaringen met de All in One pc

11 maart 2020

Vanuit het project VVE DigiTaal ontvingen alle VVE locaties een All in One PC. Hannah Azmi, werkzaam bij Skar Wereldkwartier vertelt over haar ervaringen met de pc.

Taalrijke thuisomgeving

21 januari 2020

De onderdelen van het project Taalrijke thuisomgeving zijn in een praatplaat verwerkt. Het geeft weer hoe we in Arnhem samenwerken aan een taalrijke thuisomgeving.

Project Taalrijke thuisomgeving

16 december 2019

Van de onderdelen van het project Taalrijke thuisomgeving is een praatplaat gemaakt; een mooi overzicht van alle activiteiten in de stad.

Folders vroegsignalering en toeleiding van doelgroeppeuters naar VVE

28 januari 2018

Vroegsignalering en toeleiding van doelgroeppeuters naar voorschoolse educatie; informatiefolders voor professionals en ouders

Kindcentra 0-14+ jaar