Grote opkomst eindejaarsfeest LOL

15 april 2019
Home > Nieuws > Weekendschool LOL > Grote opkomst eindejaarsfeest LOL

Gisteren, 14 april, ontvingen de leerlingen van de weekendschool LOL (Leuk Om te Leren) hun diploma tijdens een goed bezocht eindejaarsfeest. Er waren maar liefst 200 belangstellenden; familie, vrijwilligers, sponsoren, bestuur en natuurlijk de gediplomeerden.

De 1e, 2e en 3e jaars ontvingen een boek dat door klanten van de Kinderboekwinkel Arnhem gedoneerd is, voorzien van een persoonlijke boodschap. En uiteraard ontvingen ze hun diploma. Een diploma voor hun motivatie, enthousiasme, nieuwsgierigheid en doorzettingsvermogen. Behaald mede dankzij de inzet van begeleiders, buddy’s, gastdocenten, het bestuur, donateurs, coördinatoren, sponsoren en andere betrokkenen. Dank jullie allemaal voor het investeren in deze kinderen!

Tijdens de feestelijke middag lieten de leerlingen zien wat ze allemaal gedaan hebben. De coördinatoren en twee leerlingen, Gerteka en Gian vertelden over hun ervaringen in het afgelopen jaar. Dounia, oud leerling van de Weekendschool, vertelde wat de Weekendschool haar geleerd en gebracht heeft. Ze heeft inzicht gekregen in haar interesses en heeft een mooi netwerk opgebouwd.

Volgend schooljaar verwelkomen we 24 eerstejaars en starten de derdejaars hun buddyjaar.

Channa Woudenberg,
Programmamanager Weekendschool LOL