Kikker is kikker; geef een prentenboek cadeau aan ouders!

10 april 2019
Home > Nieuws > VVE > Taalspel & Taalstimulering > Kikker is kikker; geef een prentenboek cadeau aan ouders!

Geef een prentenboek cadeau’ is een leesbevorderingscampagne die als missie heeft om alle kinderen te laten opgroeien tussen prentenboeken. Boekhandels en diverse landelijke organisaties bundelen hun krachten om elk jaar een jeugd- en een prentenboekklassieker op een toegankelijke manier beschikbaar te maken. Dit jaar is dit ‘Kikker is kikker’.

Donatie voor Arnhemse kinderen
Rotary Rozendaal Veluwezoom doneert 250 exemplaren van dit boek. We ontvangen die ook dit jaar via de Arnhemse Kinderboekwinkel. Net als vorig jaar willen we deze boeken via ouderbijeenkomsten aan ouders en kinderen geven.

Interesse?
Wil jij in aanmerking komen voor de boeken? Stuur dan een e-mail naar j.simonis@stichtingpas.nl. Beschrijf in het kort wat je gaat doen en hoe jij gaat zorgen dat de ouders het boek thuis gaan voorlezen aan hun kind. Zet er ook bij hoeveel prentenboeken je nodig hebt. Ik behandel de mails op volgorde van binnenkomst. Op is op!