Tips uit brainstorm samenwerken met ouders in coronacrisis

29 juni 2020
Home > Nieuws > Over PAS > PAS nieuwsbrief > Tips uit brainstorm samenwerken met ouders in coronacrisis

In de coronacrisis was het soms moeilijk om contact te krijgen en te houden met ouders. Maar het was, juist in deze tijd dat de kinderen fulltime thuis waren, heel belangrijk om samen te werken met ouders en de ontwikkeling van kinderen zo veel mogelijk op gang te houden.
Voor ouders was het soms erg pittig om fulltime met hun kind thuis te zijn. Sommige ouders waren heel bang voor corona en lieten hun kinderen niet buiten komen. Maar peuters en kleuters wekenlang binnenhouden is geen eenvoudige klus!

Gelukkig mogen de kinderen nu weer naar de peuteropvang en naar school. De ouders mogen zelf niet naar binnen. De ouderbijeenkomsten kunnen dan ook niet doorgaan. Maar samenwerking met ouders blijft heel belangrijk; juist nu met de zomervakantie voor de boeg. Daarom hebben we met een aantal mensen gebrainstormd over wat er allemaal wél mogelijk is. Er kwamen goede ideeën, ervaringen en tips uit. Die willen we graag delen met iedereen. Lees de tips en maak er gebruik van!

uitkomsten brainstorm ouders in coronatijd