Zomerschool

Home > Zomerschool

“Ik zou willen dat het hele jaar zo leuk is als de Zomerschool”

een deelnemer

VIDEOCLIPFOTO COMPILATIE

Zomerschool Arnhem

Op de Zomerschool werken we aan taal, lezen en rekenen en worden de leerlingen voorbereid op het voortgezet onderwijs. Daarnaast is er aandacht voor sport, kunst, cultuur, techniek, theater, dans, ICT, Engels, etc. Op vrijdag gaan we op excursie.

De doelen van de Zomerschool zijn:

• wat je geleerd hebt niet vergeten en om nog wat bij te leren
  • goed voorbereid beginnen aan groep 8 of het voortgezet onderwijs
  • gezellig samen bezig zijn in de zomervakantie

Zomerschool Arnhem 2019. Jubileum 10 jaar!

Deze zomer vierden we het 10 jarig jubileum van de Zomerschool Arnhem. Tachtig leerlingen uit groep 7 en 8 namen deel aan deze jubileum editie. Geniet mee met onze clip en fotocompilatie.

Zomerschool VVE

Dit jaar organiseren we samen met SPA en SKAR voor het derde jaar een zomerschool voor peuters en kleuters met een programma waar aandacht is voor taalontwikkeling, beweging en buitenspel.

Continuïteit in taalstimulering voor kinderen met een (risico op) taal/ontwikkelingsachterstand en kinderen die thuis weinig (Nederlandse) taalervaringen opdoen is van belang. Met name tijdens de lange zomervakantie is aanbieden van een taalrijke leeromgeving zinvol. De Zomerschool voor peuters en kleuters biedt deze rijke leeromgeving. Een belangrijk onderdeel is dat de Zomerschool de ouders bij het programma betrekt.

De Zomerschool is er voor peuters en kleuters tussen de 3 en 5 jaar. Een groep bestaat uit minimaal 8 en maximaal 16 kinderen. Per groep zijn er twee begeleiders en een vrijwilliger aanwezig.

Laten we contact houden

IMPRESSIE!

Terugblik op de Zomerschool 2019. Het was weer warm!

Meer informatie?