Convenant taalrijke thuisomgeving getekend

10 maart 2020
Home > Nieuws > Over PAS > PAS nieuwsbrief > Convenant taalrijke thuisomgeving getekend

Woensdag 29 januari is door een aantal Arnhemse organisaties een handtekening gezet onder een convenant om te blijven (samen)werken aan een taalrijke thuisomgeving.

Bewezen is dat opgroeien in een taalrijke thuisomgeving enorm belangrijk is voor kinderen. Gemeente Arnhem, Skar, SPA, Partou Kinderopvang, Rijnstad Stichting VoorleesExpress,  Consultatiebureau Gelderland-Midden en Stichting PAS blijven met elkaar en met ouders werken aan het voorkomen van taalachterstanden.

De BoekStartcoach en Het Woordenwinkeltje zijn vaste activiteiten in Arnhem geworden. Verder zullen we samen het netwerk van voorzieningen rondom kinderen, ouders en taal blijven onderhouden.