Trainingen die van PAS komen

Home > Trainingsaanbod

Trainingsaanbod

Kapstok voor ons trainingsaanbod zijn de domeinen en speerpunten uit het VVE-beleid. In de trainingen sluiten we aan op ontwikkelingen in het werkveld en inzichten uit de wetenschap. Het aanbod is een mix van open inschrijvingen en een meer vraaggericht aanbod. Deel vooral uw trainingsvragen met ons, zodat we samen tot een passend traject kunnen komen.

Training vol?

Is een opleiding vol? Of mis je een belangrijk thema? Stuur ons dan een mail: info@stichtingpas.nl. We brengen je op de hoogte wanneer er een nieuwe training start. Graag ontvangen we de volgende gegevens:
– je voor- en achternaam
– je mailadres
– je werkgever en werklocatie
– naam en mailadres van je leidinggevende

OVM/Edumaps – Opfristraining voor pedagogisch medewerkers Skar

Start: 01-09-2024 t/m eind: 01-09-2024

Opfristraining OVM/Edumaps voor pedagogisch medewerkers

Introductietraining VVE Arnhem voor invalkrachten 2023-2024 training 4

Start: 17-06-2024 t/m eind: 01-07-2024

Voor flexibele en vaste invalkrachten van VVE locaties organiseert Stichting PAS de introductietraining VVE.
In deze introductietraining wordt specifiek aandacht besteed aan de Arnhemse VVE-aanpak.

OVM/Edumaps – Basistraining voor pedagogisch medewerkers Skar

Start: 05-06-2024 t/m eind: 04-10-2024