Stichting PAS partner in nieuw onderzoek

Home > Nieuws > Algemeen > Stichting PAS partner in nieuw onderzoek

Stichting PAS partner in nieuw onderzoek

Het Expertisepunt Basisvaardigheden coördineert een landelijke onderzoeksagenda rondom basisvaardigheden. Het centrale thema is kunnen meedoen in de samenleving. De onderzoeksagenda kent twee inhoudelijke thema’s: Maatschappij & participatie en Professionalisering. Het EB heeft vijf onderzoeken gehonoreerd.

Stichting PAS gaat samen met het Expertisecentrum Nijmegen, KBA Nijmegen en Gelijkschap het onderzoek: “De eigen kracht van ouders: vergroten van ouderlijke zelfeffectiviteit via peer-support” uitvoeren.

De bevindingen van het onderzoek worden verwerkt in een handleiding voor gemeenten en professionals en een factsheet voor ouders en oudergroepen.

Meer weten over dit onderzoek en de andere onderzoeken? Check de link: