Samen werken aan taal in Arnhem

11 april 2024
Home > Nieuws > Algemeen > Samen werken aan taal in Arnhem

Samen werken aan taal in Arnhem

Om kinderen zoveel mogelijk kansen te bieden in een taalrijke omgeving op te groeien.
Om ouders en professionals te ondersteunen die taalrijke omgeving te creëren en daarin de kinderen te bieden wat ze nodig hebben.

Daarom tekenden wij op 9 april ook wij het convenant ‘Vaardig Arnhem’!
Een feestelijke gebeurtenis waarbij we door een trouwambtenaar opnieuw als partners aan elkaar werden verbonden.

We blijven samenwerken om inwoners van Arnhem te helpen met hun basisvaardigheden (lezen, schrijven, rekenen en werken met de computer). Dit doen we met elkaar door het bevorderen van gelijke kansen en de aanpak van laaggeletterdheid binnen Taalhuis Arnhem.

Peter Peeters tekende namens Stichting PAS: ‘PAS neemt alles wat Arnhem te bieden heeft ook mee in de inzet op educatief partnerschap, om op die manier zowel het kind als de ouders te kunnen helpen’.

Ondertekenaars convenant Vaardig Arnhem:
Gemeente Arnhem – Nermina Kundić
Rozet | taal, kunst en erfgoed – Jenny Doest