SPOC #1: Leren van een nieuwe taal

11 maart 2020
Home > Nieuws > Nieuwkomers > SPOC #1: Leren van een nieuwe taal

Hier is die dan: de eerste SPOC (small private online course) die Stichting PAS heeft laten ontwikkelen.
Deze SPOC gaat over het leren van een tweede taal en is met name bedoeld voor leerkrachten die werken in het primair onderwijs in Arnhem. Pm-ers, IB-ers en andere geïnteresseerden zullen zeker ook aanknopingspunten vinden die ze kunnen toepassen in de praktijk.

Deze SPOC is een pilot. Hij duurt ruim 7 minuten, en behandelt de verschillende aspecten van het leren van een nieuwe taal: Horen, Begrijpen en Onthouden. Welke technieken kun je toepassen zodat de kinderen je les goed kunnen volgen? De tips die je krijgt kun je meteen gebruiken in je groep.

Graag ontvangen we je suggesties, opmerkingen en vragen via info@stichtingpas.nl. Vind je de SPOC bruikbaar? Duidelijk? Te kort / te lang? Alle feedback is welkom!

We wensen je veel kijkplezier!

SPOC: Leren van een nieuwe taal